Vad ska rubriken heta?

Hejhej,

Tänkte hoppa idag med ville, Vi byggde fram hinder och allt verkade bra. När jag började trava började han hosta enormt mycket! Ca 10 efter varann sen dröjde det igen och så hostade han igen. Jag brydde mig inte i början och tänkte att det kanske var för att underlaget dammade. Men i galoppen hostade han lika mkt, så jag avbröt passet. Han fick stå i ca 40 minuter inne i boxen och vila. Sen tog jag tempen på han, 38.0 visade den, Korkad som jag varit så har jag inte tempat hans normal temp så vet inte exakt vilken hans normal temp är. Men 38 lär det ju inte vara så lite feber har han nog. Får se hur han mår imorgon.


Det där var iallafall banan jag hade tänkt hoppa, "duktig" man är i paint, till och med alla färgerna på hindrena stämmer! ;D

Bloggar kanske imorrn, hejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0