Dag 02 - Mina husdjur

Vet inte riktigt vad jag ska säga om mina "husdjur"
Först ut blir Kisse:

Han är en hitte katt så vi har ingen aning om hur gammal han är och ras osv.. men i oktober har vi haft han i 2 år iallafall!

nästa är My

Egentligen behöver jag inte säga så mycket om henne heller men den här bilden säger ganska mycket om den här ladyn! Världens busigaste katt som vi köpte i december och nu i september (12e tror jag det var) så fyller hon 1 år! :) Hon är 50% Maine Coon och 50% Norsk Skogskatt

Har även 2 katter till, men dom bor ej hemma hos mig nå mer utan hos mammas sambo ute på landet, där trivs dom som bäst!

Och som ni alla säkert vet så har jag ju en Ville oxå! ;)

Och han vet ni endel om redan.

åså en liten Ebba förstås!

Haha hittade ingen annan bild men hon är en 4 årig borderterrier tik iallafall.

Jag har en kanin också men har ingen bild på han för om jag ska vara ärlig så lägger jag inte ner NÅN tid alls på han, men farmor kommer och "gullar" med han nästan varje dag och pappa sköter han så tro inte att vi vanvårdar han :p haha Jag är värsta djurvännen men kaniner har jag aldrig varit speciellt förtjust i!

Kommentarer
Postat av: Maria

svar: Nej det har jag inte!

2011-09-22 @ 21:33:57
URL: http://randigapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0