check

Ni kanske minns mitt första inlägg? tror det hette inköp nånting. Där fanns bl.a Charles owen hjälmen och Trento stövlarna med!
Min älskade charles owen hjälm kom ju för ett tag sen, kom för ca 1 månad sen.

Trento stövlarna inhandlades i fredags! vääldigt nöjd!
Även nya vita ridbyxor och en ridjacka inhandlades! hehe.



charles owen

CRW jacka
Mountain Horse ridbyxor


Trento ridstöveln

yepp det var mina inköp under ca 2 veckors tid.

Charles owen: 2 500:-
Jackan: 500 :-
Ridbyxorna: ord. pris 800:- men det var superrea så vi fick dom för 350:-
Trento ridstövlarna: 2 000:-


Kommentarer
Postat av: viktoria

vet du jag älskar din hjälm !!!! :D

lycka till med tävlingen på fredag :)

2011-05-30 @ 14:22:01
URL: http://dressyrviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0