Tvingas att blogga

Har ett antal personer som tycker att jag ska blogga om Ville (hästen jag fick för drygt 2 veckor sen :D )

Ja......... Övergårdens Nattvind ( Ville ) Är en Hoppvalack på 11 år ( Född: 2000-05-10 ) Svartskäck reg.brunskäck men ett blått och ett svart öga. Gått 130 nationell hoppning ett flertal gånger med placering. Han är 50%tinker 25%halvblod 25%fullblod.

Mitt mål med han är att komma igång med tävlandet och så småningom komma upp i lite högre klasser(hoppning såklart). Jag fick han 30/6-11 och vi köpte han från Piteå där han stod på hällans hästcenter.
Första gången han var in i stallet var mamma med och självklart skulle han trampa henne på foten........hon bröt tån och fick fara in till akuten och sy, men nu mår hon bara bra.

Om ni har några "privata" frågor om Ville t.ex hur mycket han kostade så får ni gärna fråga det men jag svarar via mejl så glöm inte att lämna ut eran mejl adress om ni undrar något sånt.

Lägger kanske in några bilder snart eller någon annan dag, kommentera gärna om ni önskar att jag ska skriva iom något speciellt om Ville och sånt så gör jag det gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0