Hiss & Diss

Tänkte hissa och dissa lite saker :)



Tycker att en annan färg en gul och orange i reflex väg är väldigt snyggt! som tex grönt, blått eller varför inte rosa? ;)


Snyggt med rosa enligt mig, om man ändå ska köpa reflexer så kan man ju lika gärna köpa en lite roligare färg om man känner för det!

Vad tycker ni?

just dom här benreflexerna finns att köpa på www.ponnyprakt.se





en rosa sadel kanske? Nä fy vad hemskt!
en stor diss till den av mig.

Vad tycker ni, hiss eller diss?



Hööks Jupiter                                             Racesafe
799:-                                                         2 495:-

DISSAR dåliga säkerhetsvästar som ska hjälpa men istället gör tvärt om, jag har hört talas om folk som brutit nyckelbenen av vissa västar så mitt råd är köp en BRA väst även om den är dyr, och om ni inte har råd, så spara spara spara, tro mig det är värt det!

Jag själv har en racesafe, och den är så grymt skön och rekomenderas varmt!!

Vad har ni för säkerhetsvästar och vad tycker ni om dom?



Kommentarer
Postat av: Yasmine

SV: Hihi, visst är han?! :D

2011-04-24 @ 17:53:16
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: Maya

Jo verkligen! :D

2011-04-24 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0